Veel gestelde vragen
- Home
- FAQ
FAQ
Veel gestelde vragen
Leveren / Ophalen
Indien uw product op voorraad is dan hebt u dit, onder normale omstandigheden binnen vier werkdagen in huis.
Voor leveringen binnen Nederland versturen wij met postnl en leveringen binnen België worden verzonden met Bpost.
Zodra de bestelling geplaatst en betaald is, wordt er een bevestigingsmail gestuurd naar het, door u opgegeven, mail adres. Afhankelijk van de voorraad wordt het product zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending of, gaat een opdracht naar het productieteam om het sieraad te maken. Zodra de bestelling verzonden is krijg u daar wederom een mail van, met trackingcode.
Hoewel wij enkel leveren aan particuliere klanten wordt er standaard ook steeds een factuur verstuurd per email. Deze geldt tevens als officieel aankoopbewijs.
Ja, dat kan. Tijdens het invullen van uw gegevens is er de mogelijkheid om te kiezen tussen leveren of ophalen. Omdat het afhaaladres geen verkooppunt is dient de bestelling wel eerst volledig betaald te zijn via de webshop. Daarna vragen wij u om een email te sturen met datum en tijdstip waarop u de bestelling wenst op te halen.
Ja, tijdens het bestelproces hebt u de keuze om het leveringsadres verschillend te maken van het factuuradres. Zorg wel dat u zeker bent van het juiste adres. Kostadesign kan niet aansprakelijk gesteld worden indien het leveradres niet juist is, waardoor de bestelling niet, of veel te laat aankomt.
Helaas, wij hebben momenteel nog niet de mogelijkheid om een afhaalpunt te kiezen. Voor het geval er niemand thuis is, op het tijdstip van levering, brengt postnl het pakket standaard naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Daar wordt het, doorgaans, 7 dagen bewaard, waarna het, bij niet afhalen, naar ons retour gestuurd wordt.
Ja en, nee. Maten kunnen, normaal gesproken, meestal wel aangepast worden. Tot op zekere hoogte kunnen er ook wel onderdelen van een sieraad toegevoegd of verwijderd worden. Onder voorbehoud dat de betreffende onderdelen ook nog op voorraad zijn. Momenteel kunnen wij echter nog geen namen, symbolen of andere tekens aanbrengen. Houd er rekening mee dat er, mogelijk, extra kosten gevraagd kunnen worden voor de aanpassingen.
Al onze sieraden worden verstuurd in een mooi doosje, dat op zich reeds een soort cadeauverpakking is. Indien u dit echter wenst dan is er, tijdens het bestelproces, de mogelijkheid om een opmerking toe te voegen. Vermeld daar dan dat u graag cadeauverpakking wenst. Hier worden geen extra kosten voor gerekend.
Momenteel versturen wij bestellingen uitsluitend naar Nederland en België. Woont u niet in een van deze landen en u wilt toch graag een bestelling plaatsen, dan mag u uiteraard altijd een email sturen.
In Nederland bieden wij de mogelijkheid om achteraf te betalen via Billink. Woont u in België dan is, als alternatief, betalen via creditcard een mogelijkheid.
Retourneren
Zolang de bestelling nog niet verzonden werd kan u die, desgewenst, nog wijzigen of annuleren. Daarna dient u te wachten tot u de bestelling ontvangen hebt en ons te laaten weten dat u deze wilt retourneren. Zie hiervoor ook ons terugbetaal en retourneringsbeleid.
In dat geval is ons terugbetaal en retourneringsbeleid van kracht. Stuur nooit iets terug zonder dit ons eerst te laten weten.
Alle voorwaarden en antwoorden vindt u in ons terugbetaling en retourbeleid. Bij twijfel kan u ons, uiteraard steeds telefonisch, per email of chat bereiken.